Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
Vliv práce sester traumatologického oddělení na jejich potřeby
HAISOVÁ, Michaela
Bakalářská práce "Vliv práce sester traumatologického oddělení na jejich potřeby" se skládá z části teoretické a z části praktické. Teoretická část představuje obor traumatologie, profesi sestry a holistické pojetí potřeb člověka. V bakalářské práci byly stanoveny tři cíle. Prvním cílem bylo zjistit, jak práce sester na traumatologickém oddělení ovlivňuje jejich potřeby. Poté zjistit překážky, které brání sestrám pracujícím na traumatologickém oddělení v uspokojování jejich potřeb. Třetím cílem bylo zjistit, jakou podporu vnímají sestry pracující na traumatologickém oddělení v uspokojování jejich potřeb. Praktická část práce byla provedena kvalitativním výzkumným šetřením, technikou sběru dat polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovor byl proveden s 9 sestrami, kdy byl následně vzorek nasycen. Byla provedena analýza a zpracování dat otevřeným kódováním, metodou "tužka a papír". Získané kódy byly rozřazeny do jednotlivých kategorií, v jednom případě se ukázalo provést rozřazení i do podkategorií. Z analýzy dat výzkumného šetření vyplynulo, že sestry nepociťují ovlivnění svých potřeb prací na traumatologickém oddělení. Negativní vliv práce na potřeby sester pociťují v případě náročné směny, nebo v situaci, kdy se před směnou cítí ve stresu nebo vnímají nedostatek volného času v důsledku velkého počtu směn. Za překážku v uspokojování potřeb sestry považují nedostatek času, příliš žádostivé pacienty, nedokončenou práci při předávání směny, nevyhovující kolektiv či neočekávanou situaci v průběhu směny. V rámci uspokojování potřeb vnímají sestry podporu od svých spolupracovníků i nadřízených skrze pochvalu nebo efektivní komunikací. Výsledky bakalářské práce budou sloužit pro zvýšení povědomí o náročnosti práce sester na traumatologickém oddělení v souvislosti uspokojování jejich potřeb a současně k podpoře sester z řad vedoucích pracovníků. Výsledky zjištění bude možno využít i jako podklad návrhu semináře pro sestry.
Využití marketingové činnosti v českých firmách
JAMRICHOVÁ, Jana
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je využívána a realizována marketingová činnost ve vybraných firmách na území České republiky a získané informace porovnat s marketingovou činností vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě zjištěné situace navrhnout případná doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vychází z rozboru odborné literatury a zabývá se pojmy, jako je marketing, potřeba, přání, produkty, poptávka, nabídka, trh, marketingový program firmy a charakteristikou marketingových činností. Prvním krokem v praktické části práce je analýza marketingové činnosti vybrané společnosti. Protože si analyzovaná firma nepřála být veřejně jmenována, pro účely této práce byla vybraná společnost označená názvem "XY". Sběr primárních dat probíhal formou řízeného strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti "XY". Hlavním důvodem tohoto rozhovoru bylo zmapovat postavení a využívání marketingu ve vybraném podniku. Současně bylo zjišťováno, jakým způsobem vybraná firma marketingovou činnost realizuje a jaký význam této činnosti přisuzuje. Z výsledků řízeného rozhovoru je patrné, že společnost "XY" vytváří každoročně marketingovou strategii a sestavuje roční marketingový plán. Analýza dále odkrývá, že společnost "XY" umí marketing definovat správně, tedy jako proces zaměřený na uspokojování potřeb a přání zákazníků, ale neumí ho zcela správně využívat a realizovat, jelikož klade až příliš velkou důležitost na propagaci a budování image na trhu. V druhé polovině praktické části práce byl realizován výzkum, metodou online dotazování, ve vybraných firmách na území České republiky. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak vybrané firmy chápou marketing, a jak přistupují k jeho využívání ve svých firmách. Výsledky ukazují, že marketing se na řízení českých firem projevuje jen velmi slabě. Z celkem 50 dotazovaných firem umí marketing správně definovat pouze 6 ryze českých firem (12 %). Až 88 % dotazovaných firem (44 z 50 zkoumaných podniků) nezná správný význam marketingu a marketing si zaměňují především s propagací, reklamou a budováním image na trhu.
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
GRYCZOVÁ, Zuzana
Tato diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání stupně motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku. Prostřednictvím vhodné metodiky analyzuje, zda zaměstnanci motivační program vnímají, jak na ně působí a zda existují nějaké nedostatky. Pro tuto skutečnost je v závěru této práce navrženo několik možností, jak by se dala situace v podniku vylepšit.
Potřeby osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami a jejich uspokojování ve vybraných zařízeních sociální péče pro dospělé v hlavním městě Praha
NÁVAROVÁ, Jana
Práce se zabývá potřebami osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami a jejich uspokojováním ve vybraných denních stacionářích pro dospělé v Praze. Teoretická část vysvětluje pojem kombinovaná vada, mentální postižení / mentální retardace a přibližuje potřeby osob s mentálním postižením. Dále popisuje sociální služby a zákon o sociálních službách a zamýšlí se nad současnou situací v Praze. Praktická část obsahuje charakteristiku tří vybraných zkoumaných denních stacionářů: Modrý klíč, Ruka pro život a Ratolest, ve kterých je zkoumána kvalita uspokojování bio-psycho-sociálních potřeb osob s mentálním a kombinovaným postižením. Obecně by se dalo říci, že míra spokojenosti s uspokojováním potřeb je u klientů ve sledovaných zařízeních poměrně velká.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.